maanantai 16. syyskuuta 2013

sitä sun tätä

 Holaa ! Mun piti postata jo perjantaina teille, kun käytiin mun pikkusiskon kanssa shoppailemassa, mutta olin niiiin väsyny, etten jaksanu.. Pikkusiskoni josefiina tuli meille perjantaina yökylään ja isäni sanoi, että mun pitäis lähteä sen jossun kanssa ostoksille, niin suoritettiin samalla kertaa sekin.. Kuvassa näkyvät kassit ovat jossun.. Itse en ostanu kuin muutaman pienen jutun... ps. Lauantaina järjestetyt yllätys synttärit menivät todella hyvin, harmitti vaan etten itse ollut paikalla. 

KYNSILAKAT // SEPPÄLÄ 

KORVIKSET // CUBUS 


Uus viikko ja uudet kujeet lähti eilen käyntiin. Töissä mulla menee todella hyvin ja oon alkanu sisäistämään kaiken.. Kassalla oleminenkin menee ihan rutiinilla, JESH !! Huomenna mulla alkaa 2 päivän vapaat, ihanaa.. Ja keskiviikkona mulla onkin se Ehkäsykapselin poisto, vihdoin ja viimein..  Mulla on monta postausta luonnoksissa ja ideoita myös... Mutta oon ollu melkein joka päivä iltavuorossa, jotenka en oo jaksanu... Nyt vapaiden aikana olisi tarkoitus tehdä postauksia ja koska meillä on koton tapahtunu muutoksia niin luvassa on sisustukseenki liittyviä aiheita :) 





xox Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti