perjantai 30. elokuuta 2013

It's Friday

Moikka kaaaaikki ihanat :) Miten teidän perjantai on sujunut ? 
Irtisanoin itseni tänää Ulkoalue Huoltomiehen tehtävistä, huh mikä fiilis. Ei se lumien auraaminen ois ollu meikäläisen hommia.. Autokoulun aijon silti käydä loppuun kerta olen aloittanutkin, mutta nyt mun ei tarvitse panikoida ja hirveällä kiireellä sitä suorittaa.  Voi olla, että aloitan työt ensi viikonlopussa tai sitä seuraavalla, koska mun pitää maanantaina käydä labrassa ja keskiviikkona mulla onkin työhöntulotarkastus Diakkarissa. Eli ajattelin ens viikolla jopa pitkästä aikaa nähdä ystäviänikin :) 

Mutta siis niii, tänään käytiin pikanen reissu mäntsälässä. Käytiin hakemassa mister X:n asekaappi ja aseet... Sen jälkeen lähdettiinki kaupoille... Meillä on tällä hetkellä taloudellinen tila aika hyvä ja ollaan voitu ostaa jotain pientä, mitä ollaan tarvittu. Nyt syksyä varten oon ostanut parit neuleet ja villapaidat, rakastan pukeutua isoihin paitoihin.. Johtuen tästä lihomisesta, mutta kyllä mä hoikkana rakastin heittää vaan Legginsit ja jonkun ison neuleen päälle.  Myös kenkäpolitiikka on ollut mulla aika huono, tai siis onhan mulla kenkiä, mutta ne ovat JUHLAKENKIÄ. Parit tennarit multa löytyy, mutta eipä juuri muita. Jotenka halusin itselleni syyskengät, mulla oli viime vuonna samanlaiset. Myös tällä hetkelä anttiloissa on menossa pimetä hinnat, jotenka kosmetiikka tuotteissa on aika hyviä alennuksi, mielestäni meikit on aika hinnakkaita, eikä aina viittis laittaa niihin hirveitä summia rahaan, jotenka kävin hakemassa vähän huulimeikkejä.. Niitä kun mulla ei juuri olekkaan..

Iltasin huomaa miten ollaan menossa syksyyn päi. Koirien kanssa on ihana käydä 22-23 pienellä kävelyllä, kun on pilkkopimeetä ja katuvalot päällä ja ilma niin viileä.. Se tuoksu on ihana :) Mä pidän syksytä ja oon miettinytkin miten hirveetä olis jos meillä olisi vaan ja ainoastaan yksi vuodenaika! 

Huomenna olisi tiedossa muksukas päivä. Aamusta pitää käydä mummin luona hakemassa vähän tavaroita ja hengailla kotosalla vaan. Illalla on tiedossa mun tädin ja serkkujen tuparit, eli huomenna rai rai :) Tai saa nähdä, väsähdänkö taas kesken leikin :D Joka tapauksessa hyvää seuraa, ruokaa ja juomaa rakkaiden kanssa. <3
GT

GT

h&m

h&m

SKOPUNKTEN (en oo varma, että miten se kirjotetaan :D )


cubus

Ripset seppälä ja aurinko puuteri / Huulikiillot ja huulipuna anttila

Anttila

Nyt lähden nukkumaan :) Onko teillä mitään postaus ideoita tai mitä haluaisitte tietää. Ajattelin, että huomenna kun on ne tuparit niin voisin tehdä postauksen mun "juhla,bile,baari" meikistä, mitä mieltä ootte ? 
xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti