maanantai 2. syyskuuta 2013

Elämän pieniä iloja

Hyvää syyskuun ensimmäistä viikkoa kaikille, ihanaa ei ole enään montaa kuukautta kun saadaan nauttia lumeasta ja aurinkoisista pakkas päivistä, love it :) Mulla ei oo mitään ihmeellistä kerrottavaa tältä päivältä ainakaan toistaiseksi.. 

Aamulla kävin Diacorin labrassa, antamassa pari putkiloa verta, keskiviikkona mulla onkin sitten se lääkärin tarkastus, jossa todetaan oonko työkykyinen ;) 

Mutta musta oli ihanaa kun istuin junassa enne puolta ysiä ja sain käyttää matkakorttia. Viimeks 4kk sitten kun kävin koululla oon viimeksi leimannu lippua, enkä mä julkisillakaan oo kauheesti kulkenu.. Monen mielestä varmaan hassua, nää on näitä elämän pieniä iloja mulle :) 

Labran jälkee käytii mummin kanssa syömässä ciao cafeessa aamupalaa ja kieretti muutamassa putiikissa, jonka jälkeen tultiin meille. Heitettiin mummi itiksee ja käytii itse Pukinmäen Murren Murkinassa, suosittelen kaikille koiran omistajille, jotka eivät ole käyttäneet vielä kyseistä kauppaa, että siellä on tooooodella edullisesti koirille ja kissoille ruokaa ja tarvikkeita. Itse käytiin hakemassa Lunalle uudet Y-muotoiset valjaa, mitkä eivät käy henkitykseen, ne ovat myös väriltään neonpinkit, eli samalla huomio"liivinä" toimivat metsästyksessä, niin ei tarvitse ostaa miljoonia eri :) 


Kuva google 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti