lauantai 7. syyskuuta 2013

Lintsillä

Moikka murut. Mites teidän viikonloppu on sujunut ?  Mun on pitäny tehdä teille postaus jo pari päivää sitte, mutta en oo jaksanu/kerenny.. (laiskottanu)  Postaus ideana mulla oli "My Day" ja kuvasin aamusta alkaen mun rutiinit.  Mutta itse asiaan.. Meidän piti lähteä eilen mänstälää, mutta se ei onnistunutkaan... Aamulla herätessäni, mietin että ois kiva tehdä tänään yhdessä jotain, koska mister X:n poika on meillä yökylässä tämän viikonlopun...  Mietin pääni puhki, kunnes keksin että voisimme mennä lintsille, vaikka rahaa ei nyt niin älyttömästi lompakossa pullota, nii kyllä sitä jostain on valmis tinkimään, mun äiti lähti meidän mukaan. 

Kävin peräti 3:ssa laitteessa ja ostin rannekkeen... Tyhmä minä... Jokatapauksessa mun osalta noi laitteet on nähty... ensimmäistä kertaa elämässäni hurahdin linnanmäen peleihin.. oisin voinu hakata jokaista pelikonetta ja narunvetoa, jos kukkaro ois antanu periksi. Käytiin syömässä suht`koht edullisessa paikassa. Pääasia oli, että meillä oli hauskaa ja tehtiin yhdessä asioita. <3 








Päivän saalis


Nyt alan kattomaan salkkareiden vanhoja jaksoja... Maanantaina alkaakin uudet, jaaaaiks !!! 
xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti