torstai 12. syyskuuta 2013

Ensimmäinen työpäivä

Otsikosta voikin päätellä, mistä aiheesta kirjoitan.  Tänään mulla alko sitten työt, menin 07.00 töihin.. Nukuin todella huonosti ja heräsinki jo kolmen aikaa... Ja sen jälkee en oo nukkunu sekunttiakaa ? Mitä hittoa, L&T:llä ollessani töissä ,  menin aina nukkumaan töiden jälkeen... Mutta anyway, mullahan ei ole kokemusta kaupanalasta varsinaisesti mitään, paitsi oon ollu Tetissä kaupassa, siinä kaikki... Tänäää pääisin olemaan kassalla... Mua jännitti aivan helvetisti, koska siinä on pakko olla tarkkana rahojen kanssa... ei saa tulla mokia... Työkaverit on todella ihania ja mukavia, oon 99% varma, että tuun viihtymään tuolla todella hyvin. Mua väsyttää aivan tajuttomasti ja selkää-, ja salkoja särkee aivan helvetisti, tietää ainakin tehneensä töitä. Hyvä fiilis :) 





Käytiin eilen eläilääkärissä. Meidän vakkari on Sopulitien Eläinlääkäriasema. Oon ollu tyytyväinen joka kerta ja hintakaan ei ole mikään järkyttävä..  Koirat ovat siis terveinä, mutta nyt oli Iran 3kk ja Luna 1v rokotuksien aika.. Nyt lunalla on sitten kaikki rokotteet, eikä tarvitse 3 vuoteen murehtia niitä. Iralla on jo seuraava aika varattuna ja samalla laitetaan mikrosiru. Ollaan sirutettu lunakin, metsästyksen takia :) Eläinlääkäri sano, et lunalla on hieman ylimäärästä, jotenka nyt eilisestä lähtien oon tiukentanu lunan ruoka valiota ja vähentäny herkkuja.. Muuta "ikävää" sanottavaa ei ollutkaan, hyvässä kunnossa olevia koiria. 
Mun mussut. 

Nyt lepuutan jalkoja... kohta salkkarit, sit sauna ja koirapuisto :) 
xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti