tiistai 24. syyskuuta 2013

hampaiden valkasua

Holaa ! Mites teidän viikkonne on lähtenyt käyntiin ? Itse oon päivistä ihan sekasin... luulin eilen, että oltiin tiistaissa... Eilen ennen iltavuoroo käytii kaupoilla. Oon pitkään hamunnu uutta laukkua, koska mulla ei oikeestaan ole minkäänlaisia laukkuja, koska muuton yhteydes karsin kovalla kädellä veke sellaisia joita en käytä, jotenka jäljelle jäi vain muutama, joihin oon kyllästyny... Tein myös muita löytöjä..


Kesäsin mun omat kynnet kasvaa ja ovat hyvässä kunnossa.. Mutta syksy-talvi kausi on ihan toivotonta.. Kynteni ovat kuin paperia ja eivät kasva pituutta ollenkaa.. Jotenka senpä takia hainki seppälästä parit irtokynnet.. 

Myös mulla on ollut pitkään ajatuksena, että haluaisin valkaista mun hampaita. Ja koska mulla ei ole varmaa mennä yksityiselle sitä tekemään, niin päätin hakea apteekista valkasupaketin jonka voin tehdä kotona.. Mulla on tällä hetkellä valkasuaine suussa ja katotaan miten käy.. Unohdin kaiken temmellyksen tiimmellyksessä ottaa teille kuvat ennen kuin aloin valkasemaa... Noh, ei mahda mitää.

Myös eilen löysin farkkulegginsit joita oon ettiny todella pitkään eri kaupoista ja koskaan en oo löytäny hyviä.. Eilen löysin Cubuksesta ja hintaa oli vain 19,90 e ja se ei mielestäni ole todellakaan paha hinta !

Laukku / H&M

Kynsitarrat/ Cittari / Kynsilakka / Kynsiliima

Tekokynnet / Seppälä

Apteekki

Farkkulegginsit / Cubus


Nyt lähden pesemään hampaat ja pitämään seuraa lunalle.. Lunalla on taas alkamassa juoksut, nii se vikisee koko ajan, reppana :) 

Loppuviikosta ajattelin koota Instagram kuvat tänne :) 

xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti