maanantai 9. syyskuuta 2013

pikaset kuulumiset

Ciao Bella ! Mitä teille kuuluu ? Voin sano, että mua ei oo aikoihin harmittanu niin paljoa kuin nyt.. Mulla olis eilen ollut ensimmäinen työvuoro... Noh, mulla onki silmä/luomitulehdus, jotenka eilinen ja tää päivä saikkua ja keskiviikkona ei ollu mulla vuoroa... Eli torstaina pääsen ensimmäistä kertaa töihin...  Miten noloa, että ekana työpäivänä joutuunki ilmottamaan olevan sairaana... Tää on jotain todella, todella huonoa tuuria...

Mua harmittaa myös, etten ottanut teille mun tatuoinneista kuvia, ennen kun niitä korjattiin, ero on nimittäin todella huomattava.. Ja enpä mä oo saanu aikaseks kuvattuakaan näitä korjattuja...... Jotenki tää sairastaminen sai mut taas masentumaan... 

Tänään olis tarkotuksena, että siivoaisin taas jälleen kerran... eipä mulla oo muutakaan tekemistä... 
Katsoin eilen mun kaikki salkkareiden jaksot, eikä nyt oo mitään mitä voisin katsoa.. Katoitteko muuten eilen ensimmäisen jakson salkkareita töllöstä ? Itse katsoin ja odotin paljon enemmän.. noh, ehkä tulevissa jaksoissa tapahtuu enemmän..


Mun isi täyttää 14 päivä 50-vuotta ja ollaan järjestetty sille yllätusjuhlia, mutta mä en itse pääse niihin... Koska mulla on viikonloppuna iltavuorot... Enkä kehdannu alkaa selittämään mitään, koska nyt oon ollu sairaana... Jokatapauksessa aijon tehdä isille iiiiison kortin ja antaa lahjan, vaikka itse en pääsekkään juhlimaan, mikä on sinäänsä harmi..  Mutta tiedän että mun isi ymmärtää :) 






Kuva / google 


xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti