maanantai 12. elokuuta 2013

sairastaminen jatkuu

Moikka moi! Mitäs teille kuuluu ? Itse olen ollut perjantaista asti kipeenä ja eikä helpotusta näy. Mulla on koko ajan ollut kuumetta, vaihtelee 37-38,5 välillä. Se laskee välillä itsestään ja nousee taas. Ihan hirvee flunssa, hyvä etten oo yskiny keuhkoja pihalle tai niistäny nenää irti. Onneks mun oma kulta hoivaa mua. Tänään mulla ois pitäny alkaa työt, mutta koska olen kipeenä se vähän lykkääntyy. Kävin tänää terveyskeskuksessa hakemassa lääkärintodistuksen.. Mulla todettiin Ylähengitysteideninfektio ja märkä korva, tosi siistii... Ainut mikä tässä sairastamisessa on ollut plussaa, oon kerranki kattonut leffoja/sarjoja. Arkisin mulla ei ole ikinä aikaa vaan maata sängyssä ja katsoa läppärillä leffoja.. Nyt kuitenki oon saanu sitä tehdä ja sainkin katsottua mun salkkareiden viimesimmän kauden. Mister X sanoikin " etten kuule, enkä näää mitään" salkkareita katsoessa, haha :D  Muuten tää sairastaminen onki ihan persiistä, en oo jaksanu siivota, leikkiä koirien kanssa yms.. Normaalisti siivoan päivittäin ja nyt oon vaan joutunu makaamaan, ihan kauheeta. Toivon, että lääkkeet alkaa vaikuttaa ja huomenna jaksaisin edes jotain tehdä. Duuni hakemuksia pitäisi laittaa lisää.. 

Luna-vauvamme täytti tänään vuoden <3 Nopeasti se aika vaan rientää


Nyt jatkan sängyssä makaamista ja serranon perheen toljottamista, palataan kun olen tervehtyny. 
xoxo Hanna, Puss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti