torstai 29. elokuuta 2013

Good News

Arvaatteko jo mistä on kyse ?! Jos ette, niin mäpä kerron. Mulla oli siis tänään se työhaastattelu.. Se haastattelu kesti huikeat 10min ja haastattelia sanoi, että soittavat tämän päivän aikana, jos valinta kohdistuu minuun.. Tsädäm, meni 2h ja puhelin pirisi mä sain sen duunin ! Elikkä alotan varmaan ensi viikolla työt martinlaakson alepassa. Elämäni ensimmäistä kertaa hommasin itse työpaikan, ilman suhteiden käyttämistä, kävin haastattelussa, iso juttu mulle vaikka oonki jo 19-vuotias ;D Oon aina unelmoinut kaupassa työskentelystä, mun mielestä se on kivaa ja nyt pääsen tekemään sitä. 

Mulla on kaikki niin hyvin tällä hetkellä. Kotona asiat menevät paremmin kuin koskaan, laihduttaminen alkanut hyvin, rakastan meidän koiria yli kaiken, odotan innolla tulevaisuutta, rakastan tulevaa miestäni, minulla on maailman parhain taustatuki ja tietenki pari ihanaa ystävää. Vaikka välillä tuntuu kyllä sitä, että kaikki menee päin persettä, mutta mullahan on kaikki tosi hyvin ?  

Ja unohdin kertoa että 8.9 meen korjauttamaan mun niskassa olevaa tatuointia samalla myös toi ranteessa oleva korjataan ja suunnitellaan uutta :) 





Näihin tunnelmiin onki hyvä lopettaa, kauniita unia kaikki, muistakaa jos haluutte jotain niin älkää antako periks, sen mä opin tänään :) 
xoxo Hanna, pusss

2 kommenttia: