torstai 11. heinäkuuta 2013

Moikkelis Moi :)

Moikkelis Moi ! Oon pahoillani tästä hiljais elosta. On ollu nii helvetin kiire ja tuntuu, ettei aika riitä mihinkää.  Duunissa on pitäny kiirettä ja saanu tehdä töitä todenteolla, kotona työn tekeminen jatkuu.. Oon ihan hullu siivoomaan ja pesemään pyykkiä + ruuan laittamista. 

Oon alottanu autokoulun ja pitäis käydä teorioissa, mutta ei aika riitä, byääh. ALEISSA on tullut pyörittyä ja aina pientä kivaa tarttunu mukaan. (en jaksa kuvata) 

Lunalla alko juoksut just kun muutettii.. Meidän vauvasta on tullut nyt virallisesti nainen. 
Tänne muutettua oon käyttäny koiraa ahkerasti ulkona.. Aina tuijotan Lunaa ja tajuan miten paljon rakastan.  Miten yks musta möhkö voi olla niin tärkeä ? :o 

Lomaa mulla ei ole, FUCK ! Mutta 26.7 lähetään mökkeilemään. Ihanaa päästä hetkeksi maaseudun rauhaa. 

Mulla on nykyään mustat hiukset ! Älkää sanoko mitää.. Mä halusin eroon blondista ja koska mulla oli ne mustat pidennykset nii vedin mustaks.. Musta on niin mun juttu :) I love it. 

Viikonloppuna on mun tädin + serkkujen muutto, jotenka en tiedä ehdinkö kirjoittelemaan. 




Kummitädin muistolle 

Tyyni oli eilen yö
mut kohta kuitenkin
Tuuli henkäisi ja tuntee sain
Joku liikkui lähelläni
koski poskeain
Tutun käden tunsin ihollain

Enkä enää epäillyt
vaan tiesin, että voin
Niin kuin pieni lapsi nukahtaa
Ilma jota hengitämme samaa ilmaa on
Ja jalkojemme alla sama maa





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti