perjantai 19. heinäkuuta 2013

Beauty

Holaa. Kuten huomaatte, mulla on hyvä postaus tahti meneillään, vaikka ei mitään erikoista kerrottavaa aina ole.  Eilen siis käytiin tyttöjen kesken siskon kanssa keskustassa. Tykkään meikkaamisesta todella paljon, mutta nykyään kun ei missään käy, niin ei sitä juuri tule meikattua, sääli sinäänsä.  Eilen tein ihania löytöjä. En oo aikoihin ollut keskustassa, lähinnä käynyt mannissa ja mannin kaupat kieretty moneen kertaa läpi, niin  ei sieltä enään löydä mitään. 

Harmi ettei mulla ollut kameraa eilen mukana, koska käytiin syömässä todella hyvät pihvit. Oli ihanaa viettää aikaa siskon kanssa ihan vaan kahden. Oon niin onnellinen, että mulla on sisaruksia. 

En jaksanu kuvat kaikkia erikseen, mutta moni varmaan tunnistaa mistä tuotteet ovat. Kynsilakka ja helmimäinen aurinkopuuteri ovat seppälästä, Meikkitikku anttilasta, (oon unelmoinut tosta jo pitkään, mutta se on ollut aika hintava mun budjetille, nyt se oli kuitenkin city centerin anttilassa poisto hintaan 7 e, jotenka pakko se oli hommata) Ginasta meikkivoide sivellin ja loput ovatkin H&M.  Siskolle ostettii 2 kynsilakkaa ja vähän koruja, jotka eivät ole kuvassa. 






Mun uudet rakkaudet. 



Huomenna mennään flamingoon leffaan katsomaan itse ilkimys 2. 
Nyt aletaan leipomaan pullia...
xoxo Hanna
ps. Oikein hyvää viikonloppua kaikille :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti