maanantai 11. helmikuuta 2013

lovely monday

Moikka ! Mulla on ollut yllättävän hyvä maanantai, aika harvinaista ? Koska yleensä kaikki kiroo maanantaita.. Ensinnäki Iphone meni todella kuumille kiville ja nopeasti, elikkä ostaja löyty. Laitoin sen eilen tori.fi ja kesti noin24h, ennen kuin se meni julkasuun.  Sattumalta etäs tuttuni löysi ilmoituksen ja kaupat tuli.. PUHELIMENI kävi todella kuumana, kun tuote oltiin julkaistu.. Puheluita tuli ihan HELVETISTI.  

Mulla alko tänään vasta puol yheltä koulu, sain nukkua pitkää ja laittautua ihan rauhassa. En oo tehny tänään mitään erikoista, nukuin 3h päikkärit ja koulu hommia.

Farkut GT / Paita GT





Päätin illalla tehä pientä treeniä kotona. Koska omistan jumppapallon, käsipainoja & nyrkkeilysäkin. Säkki tosin on kellarissa, mutta haetaan se huomenna, jotenka pääsen kuntonyrkkeilemään kotona. Mister X on harrastanu aikoinaan, jotenka osaa opastaa mua mitä pitää tehä ja mitä ei ! Samalla saan vähän itsepuolustukseen opetusta, oon nimittäin ihan onneton, että jos joku mun kimppuun hyökkää joskus en osaa mitää.. Ne parit kerrat mitä oon yrittäny äitiini tintata nii on ollu naurettavia.


Huomenna mennää inkan kanssa salille. 
xoxo Hanna, pus



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti