maanantai 4. helmikuuta 2013

helppo olla onnellinen


Heipsun ! Viikonloppu oli niin tapahtuma rikas, jotenka en saanu aikaseks avattua konetta ja kirjottaa. 
Eli perjantiana meijän piti lähteä mäntsälään, mutta suunnitelmat meni uusiks... Ajattelin, että en jaksa jäädä kotiin viettämään perjantai iltaa, vaan haluun tehä jotain.. Pistin Nikolle viestiä ja hilppasin sinne. 
Aluksi tarkoituksena oli mennä Apolloon Jannika B;n levy julkkareihin, mutta oltiin tyylikkäästi myöhässä ja apollon pihassa kerrottiin, että "tapahtuma" oli jo loppu.  

Noh, ei mikään yllätys, että eksyimme perheravintolaan Nikon ja Tommin kanssa. Oli ihana pitkästä aikaa käydä DTM;ssä ja todeta, ettei meninki ole yhtää sen parempi kuin 3kk sitte... 




Olin itse koko illan selvinpäi, mulla oli 12 kaljaa, kun menin Nikon luokse, mutta join huikeat 2..Baarissa join yhden soodaveden ja shotin.. Jotenki tällä hetkellä ei alkoholi maistu.. Hauskaa mulla oli silti.. Känniset ihmiset on naurettavia ;D 



Baarista lähdettiin mäkin kautta yllätys sinäänsä... En tiedä miten on mahdollista, mutta oli 06;30 vasta kotona.. Lauantaina olin todella, todella väsyny.. EN saanu aikaseks mitään.. Söin ja Nukuin..


Sunnuntaina oli mun pikkusiskon 12-vuotis synttärit... siellä meniki koko päivä....






En saa kirjotettua noiden kuvien väliin.. jotenka mulla menee hermot..
xoxo Hanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti