perjantai 1. helmikuuta 2013

Kuulumisia

Holaa ! Mitä mulle kuuluu ? Siinäpä  vasta kysmys ! Tää viikko on ollu ihan perseestä ainut plussa on mun ja Nikon kaupunki reissut. Oon itkeny, raivonnu ja huutanu hulluna. Ja mistä tämä johtuu ? hhm, sitä en osaa sanoa. 

Tiistaina nukuin kirjaimellisesti pommiin.. Jotenka en menny kouluu, en nähnyt mitään järkeä koska tunnit loppui 11:45 jotenka kilautin kaverille ! Lähdettiin käymää keskustassa Nikon kanssa. Käytiin syömässä & kahvilla. Haettiin Nikolle Samsung Galaxy Note 10.1. Ite  en ottanu koska henkkarit oli himassa. Ite ostin pari jotain turhaa juttua.. Miksi turhia? No siksi, koska mun vaatekaappi pursuu rättejä & kylppärin peilikaapit  hajuvesiä jne. Ajankohtainen ostos oli kielikoru ! Oon 2-vuotta sit viimeks vaihtanu korun ja nyt totisesti oli aika vaihtaa.




Keskiviikkona kamusin itteni kouluun.. Pääsin tosin vaan pihalle asti ja käännyin kotiin.. 
Kilautin taas kaverille! Pyysin Nikoa mun seuraks keskustaa, koska halusin itelenniki Samsun Galaxy Noten.. Noh ensimmäiseen Elisa kauppaan solmimaan sopparit ! Nyt mulla on oma lelu <3
Eilen tuli mun H&M;n tilaukset ! 2 pipoo + lapaset & uimapuki

MINUA VOI SEURATA INSTAGRAMISSA HANNUSKAALICE

Mulla oli tänään taas huono aamu, jotenka jäin kotiin.... Mutta oon siivonnu hullunlailla ja pessy pyykkiä !
Tänään ois tarkoitus lähteä Mister X; siskon luokse mäntsälään kyläilemään. 
Mitä teillä on mielessä viikonloppuna ?

xoxo Hanna, pus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti