torstai 24. tammikuuta 2013

shopping,shopping and tattoos,tattoos

Moikka ! Mulla on ollu aika mahtava loppuviikko. Alku viikosta Ma ja Ti olin vatsataudissa ja keskiviikkona  pääsinki kouluu. Niko ja Melina oli menossa käymään ikeassa keskiviikkona ja ajattelin, että lähdempä mukaan.. Huom. Nikolle vaan ja ainoastaan piti mennä katsomaan tv-tasoa, kai ? Joka tapauksessa mulla meni 123,57 e ? Ei helve**i.. Hauskaahan meillä tietysti oli.. Melinaa käy ihan sääliksi, koska joutu kestämään mua ja Nikoa samaan aikaa !? ollaan niin V***N tyhmiä yhdessä. En jaksanu alkaa kuvaaman mitä ikeasta tarttui mukaan...  "VALTIO MAKSAA JA PERIKUNTA PERII" ;DD

TODAY ! Mulla oli tänään todella ihana aamu.. Jätin tosin solkun ja salin välii.. Pakko välillä antaa lihasten kehittyä ja ihon rauhottua... Ainut, että nyt en pääse ainakaan 2 viikkoon solkkuu.. Ja otsikosta voitte päätellä, että miksi.. Joka tapauksessa heräsin aamulla hyvissä ajoin ja ehdin juomaan kahvin. (olen siis lopettanut viikko sitten tupakoinnin) enään aamu rutiineihini ei kuulu tupakka.  Hörpin kahvin, kävin suihkussa, puin, meikkasin jne. 

Paita Cubus / Housut Cubus / Käsikoru Seppälä


Koulun jälkeen lähdin yhdelle tuttavalle hakattavaks ! Kyseinen henkilö on tehnyt minun ensimmäisen perhos tatuoinnin, joka on vasemmassa olkapäässä. (Ja perhonen kuvastaa mulle vapautta.) Mutta nyt päätin ottaa pari kuvaa lisää. Tassu oli mulle ihan ehdoton, koska Lunasta on tullu mulle niin tärkeä ja rakas ! Otin kukan vasempaan käteen. Sille ei varsinaisesti ole merkitystä, rakastan kukkia ja LILJOJA ylikaiken. Tarkoituksena oli alunperin laittaa käsivarteen teksti ; One kiss and I´m ready to die. Mutta siitä olisi tullut todella hölmön näkönen, jotenka se tulee johonki toiseen kohtaa myöhemmin. Noita kahta tazkaa väsättii yhteensä 4h ja ottaa huomioon, että tota kukkaa ei oltu valmiiksi jo piirretty ! Uskomatonta, miten joku osaa tehdä niin hienoja ! Siinä ne ovat !!



4h kidutuksen jälkeen päätin lähteä keskustaan ja kävin puhelinta läpi kenestä saisin seuraa.. No empä tietenkää kenestäkää, joka vähän otti pannuu ! Nikoa koitin pommittaa, mutta herra veteli kauneusuniaan.. Ylläripylläri.. Yksin on sinäänsä mukava käydä kaupoilla, kun voi kulutttaa aikaa ja käydä missä haluu.. Ja nämäpä tällä kertaa tarttuivat mukaan ;
Punanen paita H&M / Valkoinen GT

Korvakorut 2x GT /2x MIC MAC/ Glitter /Meikkipussit H&M / Kynsilakka H&M  / Ponnarit Cubus / Rintsikat Cubus

Muiden ostoksien lisäksi ostin mister x:lle yhden kauluspaidan ja kaksi tavallista t-paitaa, mutta enpä mä niitä alkanut sen koommin kuvailemaan. Kävin tietysti kaupassa, koska en halunnut keskustassa käydä yksin syömässä, jotenka päätin yllättää muruni ja tein meille pippuripihvit ja vähän salaattia. Ollaan molemmat dietillä, jotenka ei kauheesti syödä vehnä tuotteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti