sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Lauantai

Moikka ! Mulla on ihan mahtava viikonloppu takana ! Perjantaina olin niin tyytyväinen, että jäin kotiin ! Koska lauantai aamuna heräsni 8:30 siivoomaan. Mister X oli töissä, jotenka halusin yllättää. Tamppasin matot, imuroin ja pesin lattiat, pyyhin pölyt, pesin 3 koneellista pyykkiä, siivosin keittiön ja laittelin tavaroita paikoilleen. Oikeesti oli tosi mahtava fiilis, koska yleensä lauantaina tulee nukuttuu pitkää ja päivä menee ihan pipariks.  Käytiin lunan kanssa aamusta tunnin lenkillä jään päällä ! Ihan mahtavaa, ens kerralla pitää ottaa kamera mukaa. Raidotin myös mun hiuksia.




Ennen Nikolle menoa tehtiin murmelin kanssa vähän sapuskaa
Vokkivihanneksia, salaattia+raejuustoa ja pihvi
Mulla oli ihan super hauska ilta eilen, vaikka olinki selvinpäi. Haettii mister x:n kanssa mulle pari juomaa ennen ku mentii Nikolle. Oltiin aika pitkään nikolla, ennen kun lähdettiin baarii.. Päädyttiin ONNELLAAN.. apua, mua jännitti ihan sikana mitä tapahtuu.. koska 18-vuotiaiden teini helvetti saattaa aiheuttaa tappelun.. onneks niin ei käyny.. :D Käytiin baarin jälkee mäkissä.. Ja Niko kuvas video postauksen.. Olin siis itse selvinpäi ! Ja voin sanoa ihan suoraa, että ensimmäistä kertaa HÄPESIN mun rakkaitta, johtuneen siitä että itse olin selvinpäi !

Today oli ihana herätä ilman krapulaa ! jeejee. Mister x;n piti lähtee käymään kaupassa, mutta jotenki mulla ei ollu kauheesti luottoa että tuleeko just ne mitä pitää.. Jotenka lähdin mukaa.. No tietysti eksyttii muualle ku ruoka kauppaa... Käytiin seppälässä ja Laukku+ ripset jäi käteen! Tosin laukku ei ollu ku 8,99e tarjouksessa, ennen 29,95e  jotenka ei paha raha.. Nyt oon tottunu käyttämään jatkuvasti noita seppälän ihan normi. tekoripsiä ! En osaa olla ilman niitä, jotenka haalun niitä 5 kpl, hinta 2,95e  suorastaan ilmaisia!



Meillä menee ihan hirveitä summia nykyään kauppaa.. Johtuneen siitä , kun ei osta mitään valmista... 
Tänää päätin tehä pitkästä aikaa TACO-saalaattia ! NAM

TACO-SALAATTI on mun mielestä tosi hyvä illan istujaisiin, jos haluu tehä jotain kevyttä ja mikä pitää nälkää. Ihan perus salaatti ; Kurkku,tomaatti, salaatti jos haluaa nii voi laittaa vaikka paprikaa. Seuraavaks paistaa jauhelihaa ja laittaa siihen sekaan TACO-mausteen. Jauheliha salaatin päälle ja sen jälkee majoneesi, itse käytin kevytmajoneesia (ois voinu ostaa 2 tuubia) viimesenä ihan tavallisia maissilastuja murennettuna.
SUOSITTELEN !


 Mut nyt lähden suihkuun ja sitte nukkumaan ! Huomiseen :)
xoxo Hanna 

1 kommentti: