perjantai 25. tammikuuta 2013

S3RRANO ♥


Moikka ! Nyt mulla on hyvä postaus tahti meneillää. Täähän on ihan jees, istua kannettava sylissä sohvalla ja sivu silmällä katsoa tv:tä. Heräsin tänää hyvissä ajoin , en ikinä nuku pommiin.. Tai no ehkä joskus. Anyway, olin ajoissa koulussa ja ehdin jopa nauttia kahvi kupposen, ennen ku tunnit alko.. Mulla oli peräti 8.30-11.45 koulua..


Paita H&M / Mustat Farkut Cubus / Korvikset Glitter / Käsikoru Seppälä

Koulun jälkeen tulin himaan. Alun perin tarkoituksena oli, että olisin tänään lähteny istumaan iltaa.. Mutta suunnitelmat jäivät tosin vähän auki.. Kotiin tultua päätin testata mun uutta kameraa, jonka sain 2 viikko sitten. Sonyn Pokkari 18 megapixeliä x10 ihan sika hyvä..  Kuvista tulee todella hyviä ja koska mulla ei ollut mitään tekemistä nytte, nii leikittelin kuvanmuokkaus ohjelmilla.





Kameraa räplättyä löysin erilaisia  "ohjelmia" jotka ottavat eri tyylisiä . Joo kameroissa saa ne perus "hehkulamppu" valoituksen et niist tule sinertäviä ja jne... Mutta tässä mun kamerassa saa tälläsiks mustavalkosiks, eikä oo ihan tavallinen, ainakaan mun mielestä. Näitä kuvia ei ole muuten käsitelty, kun että pienensin ne. Muuten suoraan kamerasta ! Mitä mieltä ootte ?! Mun mielestä ihan sika huippua :) 





My cute baby Luna 
 Räpläsin lisää kameraa ja seuraavaks löysin "ohjelman" joka sumentaa taustan, kuten varmaan huomaatte ! Sama juttu ku mustavalko kuvissa, ei käsittely tehty tietokoneella vaan pienennetty ! Kamerasta suoraan otettu kuva ! Mun mielestä tääki "ohjelma" oli ihan huippu !



Päätin napsia Lunasta muutamia kuvia, koska löysin näitä erikois "ohjelmia" ja omasta mielestä nää kuvat on hienoja jotenki. Varmaan johtuu tosta "laadusta" minkä kamera on tuottanu ! Oon aikasemminki kertonu, mutta kerron vielä. Luna on siis puhdasrotuinen Labradorin noutaja tyttö. Neidillä on nyt ikää 5kk ja kehitys on edenny todella hyvin ! Eläinlääkärissäkin on joka kerta kehuttu, kun ollaan käyty. Lunahan on siis mulle ensimmäinen koira jota oon kouluttanu ja mister x:n mielestä oon yllättävän hyvä, vaikka mulla ei ole MITÄÄN aikasempaa kokemusta. Mun baby osaa käydä istumaan, antaa tassua jne. Tällä hetkellä koitan opettaa sitä käymään maaten ja ottamaan kopin, jos heitän jotain herkkua !






Koska en tienny illan suunnitelmista mitään lähdin mister x:n mukaa hakemaan äidille uutta auta. Äiti hommas auton 5kk sit, jos en ihan hirveesti valehtele.. mutta se söi öljyä.. Ja vietii se huoltoon, mutta ei löydetty mitään.. Jotenka auto meni lunarii ja äiti sai uuden ! Jesh.  Käytiin sitte myrstissä vähän kiertelemässä.. Ja musta on tullu HIMO SHOPPAAJA ! 

K-citymarket Avatar / Anttila Serranot

Cittari Hiusväri  ja  Päivettävä

Kaikki Cubuksesta
Meidän perheessä mä olen se joka hoitaa kodin + pesen pyykit + teen ruuan. Okei tottakai mister x:lle kuuluu myös jotain.. Eli töissä käyminen, koska mä opiskelen en voi vaikuttaa omiin tuloihin :D Ja toisaalta mä nautin siivoomisesta ja haluan siivota + pestä pyykit omalla tavalla..... ja mitä ruuan laittoon tullaan mister x.. EI OSAA OLLENKAA ! En oo aikasemmin törmänny mieheen, joka ei osais tehä ruokaa.. ainaki niin muistelen, mutta ei se haittaa. Oon saanu opettaa paljon asioita ! Oon itsekki oppinu paljon uutta, koska on ollu pakko ! Päätettiin, että tehdään taas pihviä.. Syötiin eilenki.. Äidin sanoja lainatakseni " Helvetin porvarit"  ;D Tosiaan yleensä ei tehdä mitään lisukkeita pihvien kanssa, kuin salaatti.. Mutta viikonlopun kunniaks tehtiin ristiperunoita, JÄÄÄÄÄÄÄÄÄIKS lihottaa ! No viikonloppuna hirveetä koti rääkkiä, nii eiköhän perunat tuu kulutettua !












S3RRANO  ♥
Mun yks lemppari sarjoista ! IHAN paras, mun kokoelmista puuttuu viel Vitos kauden kakkonen ja 7+8 ! Tavoitteena on saada kaikki. Näiden katseluihin liittyy hirvee määrä muistoja.. niin hyviä kuin huonoja. Aikoinaan ku olin masentunut, katsoin päivittäin serranoita. Kyseinen sarja sai mut unohtamaan kaiken muun ja keskityin pelkästään siihen. Espanjan kieli on niin ihanan kuullosta,  haluaisin itsekkin osata, näytteliät on ihan parhaita ja sarjan juoni. 

Alotin kutose kauden ekaa levyä, jotenka arvatkaa kuka valvoo tänään.. Boxsissa on 4 levyä !! ja jokaisessa levyssä on about 3 jaksoa ja yks jakso kestää tunnin verran ! 


Kauniita unia kaikille ! 

xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti