torstai 9. tammikuuta 2014

töitä,töitä ja vielä kerran töitä

Moikka ! Mitä mulle kuuluu ? 

- Mulle kuuluu todella hyvää. Eilen tuli 4 kuukautta täyteen töissä, eli oon nyt vakituinen alepelainen, JES ! Tykkään mun työstä ja työkavereista ihan älyttömästi. Eilen pääsin salille piiiiitkästä aikaa, tästä se lähtee ;) Kesä kuntoon 2014! Mun arki lähinnä pyörii töiden ja kodin välillä. Mulla on todella huonosti ollut vapaita, tai jos on niin yhden päivän vapaa ja sen haluan viettää oman kullan kanssa, mutta eiköhän kohta helpota. Jotenka Niko nähdään pian :) 


Jossain postauksessa puhuin hiuksistani ja niiden vaalentamisesta... Lopetin koko homman. Musta on vaan se mun juttu ! 




Oisko teillä jotain toiveita postauksien suhteen ? Oon alkanu taas tekemään erilaisia meikkejä. Laittakaa ideoita :) 

Pusss 
xxx Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti