sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Moikka! Tulin tekemään tälläisen pika,pika postauksen. Kiirettä on pitänyt. Mulla on ollut vapaa viikonloppu, JESH! Eilen käytiin sukuloimassa ja tänään siiivottu hulluna ja käyty uimassa. Mulla oli paljon kuvia otettuna viime viikolta, mutta en tiedä mitä mun muistikortti ittuilee, jotenka kuvia ei olekkaan enään olemassa, käyn huomenna ostamassa uuden. Mulle kuuluu hyvää, välillä on ollut nyt päiviä, ku ottaa päähän kaikki.. Kyllä se  taas tästä. Huomenna meidän myymälässä lähtee Veikkaus rullaamaan jaiks, kävin muutaman työ kaverin kanssa viime viikolla veikkaus-kurssin ja nyt harjotellut netissä, mua jännittää ja stressaa ihan sikana, koska en oo aikaisemmin moista tehnyt. Ihanaa oppia jotain uutta. Asuntoja ollaan koitettu laittaa hakuun, mutta toistaseks ei ole tärpänny. Pieni arvontakin on tulossa, jotenka olkaahan kuulolla ;) 

Mitä teille kuuluu ? 




Nyt lähden saunaan rentoutumaan ja valmistautumaan tulevaan viikkoon !
peace and love 
Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti