tiistai 5. marraskuuta 2013

Laiska blogin kirjoittaja

Täällä taas pitkästä aikaa.. Pahoitteluni hiljaiselosta... En oo ehtiny koneella viettää aikaa ollenkaa.. Päivät menee töissä, koirien parissa ja kodin pyörittämisessä, uskokaa tai älkää, mutta aikaa tietokoneelle ei juurikaan jää. Mitä mulle / meille kuuluu? No tänne kuuluu hyvää. Oon torstaihin asti saikulla ja meen perjantaina vasta töihin, mutta miksi ? Mulla on ollu pitkään oikean jalan nilkka/jalkapöytä todella kipeä ja kävinki viime viikon torstaina lääkärissä.. kävin röntgenissä ja mmitään pahempaa ei näkyny.. Jännetupen tulehdus. Nyt oon ollu rauhakseni ja pitänyt jalkaa levossa. Koirat voivat hyvin, niin ku aina. Iralla vaihtuu tällä hetkellä hampaat ja vauva onkin todella väsyneen oloinen, lunalla vauhti päällä. Ensi viikolla lähdemme 14. päivä naatalin kylypylään vuorokaudeksi ja koirat menevät hoitoon. Ira mun isälle ja luna äidille. Laihduttaminen ei oo mennyt niinkun ois pitäny, ruokavalion suhteen suht Ok, mutta liikunnan suhteen huonommin.. Ja syy siihen on ollut toi jalka.. Töiden jälkeen sitä  on särkeny ihan helvetisti ja pari kertaa meinannut pettää alta, jotenka en oo sitä viittiny vapaa-ajalla rasittaa enempää. Huomenna olisi tartkotus tehdä kahvakuula treeni kotossalla, mutta hiljaa hyvää tulee :)  Töissä käyminen on ihanaa, rakastan mun työtä ja onhan sielä kivoja työtovereitakin, en voi valittaa. Aiheista suurin KOTI meillä on täällä kotona vaihtanu huonekalut paikkaa ja on tullut pieniä uudistuksia. 


Eilen käytiin ostamassa uusi tietokone taso, koska saimme mun mummilta ehkä noin 2 viikkoo sitten, todella todella hyvä taso.. Mutta se hajosi.. Toi punasella rajattu osio on sitä varten, että se vielä lähtee pois.. Viedään toi pieni lipasto huomenna mun isälle, ( joka kuvassa on pyyhkeiden peitossa.) 

En muista oonko tehnyt postausta, mutta keittiössä on meillä on uudet tuolit ja matto. 
Koirien luita ympäri kämppää ;D 

Makuhuoneessa sänky vaihtanut paikkaan ja eteisestä siirretty lipasto makkariin + verhot ovat vaihtuneet.

Sitten päästään olohuoneeseen, jossa on jouluverhot valmiina + punaset tyynyt, huonekalut vaihtanut päittäin puolia.


Viime viikolla käytiin mun vaarin luona ja sain sieltä kaksi taulua. En oo aikaisemmin maininutkaan, että mun vaari on taitelija. Kyseiset taulut ovat hänen tekemiään ja ovat olleet jopa aikoinaan ateneumin taidemuseossa. Pidän tauluista, koska ne ovat todella erikoisia ja antavat väri. Aluksi ajattelin, että mihin laittaisin.. Koska värimaailmaltaan ne eivät olleet oikeen mun makuun. Loppujen lopuksi ne sopii tänne todella hyvin. 

Jouluun valmistautumista


xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti