keskiviikko 6. marraskuuta 2013

koiran elämää

Tästä saikusta on ollut jotain hyöty, nimittäin oon saanu olla mun rakkaiden kanssa päivisin kotona. Lunaa on todella helppo kouluttaa "namien" avulla ja ira nyt on ira... Ollaan lunan kanssa kokeiltu uusia asioita ja hyvin ne tuntuvat menevän päähän. Välillä tuntuu, että moni vähättelee sitä miten paljon rakastan mun koiria tai, että miten ne voi olla muka perheenjäseniä ? Sellainen ihminen ei voi tietää tai tuntea sitä ,mitä minä tunnen. Itse en olisi koskaan uskonut, että koirasta voisi tulla niin tärkeä ja osa elämää. Tykkään puhua meijän koirista ja ottaa niistä kuvia, sekä kirjoittaa. 

Luna on rodultaan labradorinnoutaja, jonka oon maininnu aikaisemmin. Sitä pystyy käyttämään jopa apuna päivittäisissä askareissa. Tulevaisuuden haavena mulla onkin, että kun saamme lapsia, niin lunaa pystyy hyödyntämään lastenhoidon suhteen ;) 

Ira on 5 päivää vajaa 5kk.. Se osaa  kyllä asioita ja on todella kova matkimaan lunaa.. Mutta iralla on luonnetta enemmän. Se on suojelia. 





Onko sielä koira ihmisiä ? Minkä koiran omistat ? Mikä on lempirotusi ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti