lauantai 15. kesäkuuta 2013

Ystävyys

Kuten otsikko kertookin aiheena on ystävyys. Mitä ystävyys on ? Pitääkö jatkuvasti nähdä ? Soitella ? Mulla on ollu matkan varella todella paljon ystäviä ja kavereita.  Mutta se on vaa fakta, että joskus ne ystävät vaan vaihtuu tai jää kokonaan pois. Arvostan ystävyydessä rehellisyyttä ja luottamusta. Omistan todella paljon kavereita ja osa heistä onki todella tärkeitä. Olen kokenut elämässäni niin ylä,- ja alamäkiä.  Itse koen, että aika tai paikka ei katso ystävyyttä ja ettei joka päivä tarvitse soittaa. Koska tunnen sisällä ja tiedän että ne ystävät on silti. Tällä hetkellä omistan kaksi todella todella rakasta ystävää, enkä ikinä vaihtaisi heitä mihinkää. 

INKA 

Ollaan tunnettu inkan kanssa todella,todella monta vuotta. Välillä on ollut aikoja, jolloin me ei olla pidetty mitään yhteyttä. Asuttiin pikkusina samalla pihalla ja käytiin myöhemmin samaa ala-astetta. Inka on yksi niistä ihmisistä joka on tukenu mua IHAN kaikessa, eikä ole koskaan tuominnut, vaan antanu neuvoja ja kannustanut. Pahimpina "teini"vuosina, kun kävin kamppailua masennuksen kanssa, inka oli mun vierellä ja aina valmis auttamaan ja kuuntelemaan. Me ollaan koettu niin paljon yhdessä ja varmasti tullaan kokemaan jatkossakin. Ollaan nykyään taas todella paljon yhdessä, varmaa senkin takia, että ollaan samassa kesäduunissa, mutta inka viettää meillä muutenki todella paljon aikaa. 
 Kuvia vuosien varrelta, ollaan molemmat muututtu todella paljon. Mun pikku inkerikinkeri <3 love ya












NIKO

En olisi ikinä uskonut, että tälläistä voi tapahtua.. Mä oon "fanittanu" nikoa, sillon kun se tuli ulos ekan kerran talosta.  Kyttäsin maikkarin pihalla, että saan yhteis kuvia. Tuli nukutta jopa öitä, ostettua lahjoja, piirettyä, tehtyä tauluja. Ihan sairasta, kun jälkikäteen ajattelee. Mutta viime kesänä "kaikki" alko! Elin elämäni parhaimman kesän ikinä. Vietin nikon luona puolet kesästä, olin jatkuvasti yökylässä ja bailaamassa. Vaikka meillä onki ikäeroa, se ei ole koskaan haitannut.  Ollaan molemmat niin sairata. Niko ei ole koskaan arvostellut mun tekemisiä, vaan kannustanu ja rohkassu. Vaikka nykyään, emme nääkkään 24/7, nii tiedän että mulla on olemassa ystävä nyt ja aina. Molemmat käydään töissä yms ja yksinkertasesti oon niin väsynyt töiden jälkeen, että en jaksa tavata ketään. Meillä on niin paljon mahtavia kokemuksia, mitä en IKINÄ IKINÄ tule unohtamaan. OOOT vaan niin paras ja rakas ystävä ! <3 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti