tiistai 25. kesäkuuta 2013

PAAAALJON kerrottavaa

Holaa pitkästä aikaa ! Mulla on niin paljon teille kerrottavaa! En tiedä mistä alottaisin... Tähän postaukseen en jaksa alkaa laittamaan kuvia :( 

Mites teidän juhannus meni ? Olitteko mökillä ? Juhlitteko ? Itse vietin ihanan ja rauhallisen juhannuksen kotona. Kuten oon aikasemmin kertonu Inka viettää meillä todella paljon aikaa, jotenka ylläri pylläri inka oli meillä. Myös mun äiti ja hänen seuralaisensa änkivät meille. Tehtii valkosipuliperunoita, Feta-salaattia, pihvejä, täytettyjä herkkusieni. Juotii vähän skumppaa ja pelattii Trivialii. Itse en juonu paljoa, koska ei vaan maistunu... lauantaina oli ihana herätä ilman krapulaa, mutta tuntu siltä, että olisin dokannu edellisen iltana ihan käsittämättömästi, aika hassua.. 


MÄ OON NIIN TÄPINÖISSÄNI 

 a) Pitkään odotettu muutto, on perjantaina
 B) Maanantaina alkaa autokoulu klo 17:00
C) Sain vakituisen työpaikan 



Asiat alkaa olee niin hyvin reilassa, ettei tosikaan.. Tosin autokouluhan tulee viemään rahaa, mutta saan vakituisen duunin Lassila & Tikanojalta, vaikka se työ ei olekkaan sellaista mitä haluaisin koko loppuelämäni tehdä, niin parempi se kun ei mitään. Kyllä mä kerkeen vielä opiskelemaan, mutta en just nyt. Pienet "välivuodet" ei oo pahitteeks, jos on töitä. Mielummin käyn töissä ja saan talouden kuntoo ja myöhemmin opiskelen. 

Ajattelin, että teen teille postauksen uudesta kodistamme ! Ollaa käyty ikeassa pariin otteesee ja kaikkea kivaa on tulossa :) Inka osti meille ihan huippu ihanan tuparilahjan, jo etukäteen.. Olin puhun, että haluan tehdä uudesta vessasta värikkään, koska muuten meillä on aika ruskee,musta painotteista.. Nii inka osti meille vessaan pientä kivaa.. Niistä tulee kuvia myöhemmin.. Tällä hetkellä makaan sängyssä läppäri sylissä ja ootan, että kulta tulee maraboun minttusuklaa-levyn kanssa kotii. Ja dietistä sen verran.. Persiilleen se on menny joiltain osin, mutta ens viikon maanantaista lähtien alkaa kunnon rääkki. Pääsen takasin paikkaan missä rakastin ulkoilla ja asua. Täällä ulkoileminen on tuntunut pakko pullallta, ja sen takia en oo halunnu lähteä lenkkeilemään...

ps. En jaksa käydä tekstiä läpi ja katsoa kirjoitusvirheitä, niitä varmasti löytyy.
Palataan sunnuntaina, ehkä jo ennen 
PUS HANNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti