lauantai 1. kesäkuuta 2013

Oonko luuseri ?

Moikka moi ! Ajattelin tehdä tälläsen pienen avautumisen. Mulla on jotenki todella huono fiilis, tunnen itseni ihan luuseriksi ja että en ole saanut mitään hyvää aikaiseksi. Katsoin eilen Facebookista miten kaikki on valmistuneet, merkonomeiksi, lähihoitajaksi ja saaneet valkolakin. Ja mitä mä ? Oon ollu suoraan sanottuna paska, enkä ole saanut käytyä ammattikoulu ? Tällä hetkellä mielessäni on kysymykset ; Mitä edes haluan "isona" ? Mikä se ammatti on ? En tiedä mitä tehdä ? 
Onko kellään muulla samanlaisia fiiliksiä? `.. Oonko mä jotenki huono ihminen ? 



Jokatapauksessa eilinen oli rankka päivä. Heräsin aamulla klo 03.50 ja mentii salille. Nyt ollaan totisesti alotettu laihduttaminen, koska en mahdu mihinkään mun viime kesän vaatteisii ja varmaan tää lihavuus on yks suurin asia, joka painaa mua niin henkisesti ku fyysisestikki.  Mun ystävä Inka alottaa maanantaina duunit "meillä" , jotenka käytiin vähän pakulla ajoa harjoittamassa, ettei tule sit maanantaina ihan puskasta, meillä tulee olee niin hauskaa töissä ! Kunnon teho kaksikko ;) Käytiin sit pyörähtämässä myrtsissä ja tosiaan mulla ei ole mitään vaatteita kesälle mihin mahtuisin, jotenka rahattomana oli pakko ostaa jotain.  Ja oon todella tarkka miten pukeudun, ettei mun läskit tursu ja näy. Myös on kivempi olla jos vaatteet eivät purista :D 

Löysin H&M:stä bikiinit, 2 mekkoa :) Kaikki on nyt sopivia, eikä läskit näy ja yhteensä meni rahaa 30€. Harmittaa ihan sikana, että joutu ostamaan, mutta ei ollu vaihtoehtoa. Ulkona alkaa olee niin helvetin kuuma, etten jaksa laahustaa mun mustissa vaatteissa jotka puristaa ja kinnaa joka kohasta. Odotan sitä hetkeä, kun saan laihdutettua ja oon sinut itseni kanssa ! 

Päästiin eilen iltasella katsomaan meijän tulevaa asuntoa! Se oli ihan mahtava !! Mä niiiin odotan muuttoa ja sitä hetkeä kun saan nukkua ekan yön siellä. Ihan huippua. 

Nyt alan pakkaamaan, lähdemme mister X:n siskon luokse mäntsälää viettämää ihanaa viikonloppua :) 

ps. Tämän hetkinen lemppari biisi 

xoxo hanna, pus 

2 kommenttia:

  1. Hei nou hätä, oon ite 20v (-93) ja kaikki mun kaverit valmistu jo viimevuonna, mä en oo tehny peruskoulun jälkeen mitään. Sä oot sentään töissä (mitä oon ymmärtäny) mä en oo ollu pitkään aikaan... Tosin se johtuu osittain siitä koska mulla on paha masennus ja ei vaan kiinnosta mikään, vaikka se ei mikään selitys ookkaan. Et todellakaan oo huono ihminen, kyllä se ammatti tai joku mitä haluaa tehdä niin löytyy ajan myötä <3 Itelläni se on kosmetologin työ mut koulunumerot niin huonot etten pääse...

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta kommentista. Tiedän tunteen, masennuksen takia mun koulu menestys onki menny ihan läskiks. Ja koska omistan kans huonot koulunumerot, niillä ei kauheesti haeta kosmariks tai parturikampaajaksi tai saati merkonomiksi ! <3

    VastaaPoista