sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Uudet tuulet puhaltaa

Moikka pitäkästä aikaa ! Tässä välissä, kun en oo kirjotellu juuri mitään on sattunu ja tapahtunu kaikenlaista...  

Onko sielä ruudun toisella puolella Shoppailu riippuvaisia, jotka kehtaavat tunnustaa sen ? Mäpä voin kertoa, että kävin niin pohjalla, etten enää ikinä halua sinne joutua... Ja ainoastaan rahan takia.. En sen enempää ala täällä julkisesti kirjottelemaan, mutta nyt on kaikki on paremmin kuin hyvin, kiitos ihanan mummini <3 

Tosiaan otiskko kertoo kaiken.. Mulla alko painon pudotus nyt toden teolla, vaikka oonki aikasemmin hehkuttanu laihduttamisesta yms, mutta nyt se tosiaan onnistuu, kun mulla on ihminen joka mua auttaa siinä. 

Tosiaan tänää oli ensimmäinen salitreeni mun " personaltrainerin" kanssa ja voin sanoa, etten tienny että mun kropasta löytyy niin paljon lihaksia, jotka ovat olleet hukassa.. Ja oikeesti jokainen liike tuli tehtyä, ehkä hitaasti mutta kunnolla ja rauhassa. Parasta tässä kaikessa oli se, että tunsin helvetillistä kipua, mutta samalla se tuntu todella hyvälle. Oon ensimmäsii treeneihin todella tyytyväinen ja tästä ei olekkaan kuin tie ylöspäin. Koitan nyt itteäni psyykata siihen, että ottaisin ittestäni tänne kuvia yms, vaikka oma ulkonäkö ei miellytäkkää ja voi olla, että postauksien aiheet siirtyy painon pudottamiseen ja treenaamisen.. Ja lähinnä itseni takia, että nään sen muutoksen ja tulee kirjotettua ylös asioita. 

Oon myös tutustunu paljon mun työkavereihin, viettäny jopa baarissa heidän kanssa aikaa ja jopa erään kanssa päästy salille asti. Ja en vois ikinä toivoa parempia työkavereita. Meillä on ihan mahtava porukka kasassa, vaikka alussa ei siltä tuntunutkaa. Ja musta on niin ihanaa, kun työkaverit tsemppaa mua tässä painon pudotus prosessissa. 










Hei ny ! palataan taas :) 

1 kommentti: