lauantai 23. maaliskuuta 2013

ANTEEKSI

Otsikko varmaan kertoo teille kaiken.. Ärsyttää, että en ole jaksanu postata.. vaikka mulla on ollut miljoona aihetta.. Mistä aloittaisin.. Viime sunnuntaina päätin vaihtaa punasen värin mustaan :) Oon ollu monta vuotta musta hiuksinen ja se on vaa se mun juttu ! Mitä mieltä olette ;) ? Käytiin myös mun äitipuolen 49-vuotis synttäreillä... Mutta ennen hiusten värjäystä ja synttäreitä... sorruttiin käymään Hobby hallissa... Voi V****... Hommattiin ; Uus imuri, Blenderi, Navigaattori ja mulle oma pikkuinen "kynsistudio"... Nii ja tietysti samanlaiset kevät kengät...


19,90 e x 2

79,90 e 






Elämän tosi asiat 

Mulla on oikeasti tällä hetkellä kaikki asiat ihan HELVETIN hyvin.. En vois  toivoa enempää.. Mutta olen todella, todella väsynyt.. en jaksa/halua saada aikaiseksi mitään.. ja en tiedä mistä tämä johtuu... Aikaisemmin mulla on todettu serotoniin puute, jonka takia oon syöny lääkkeitä.. Ja nyt MITÄ en todellakaan SAISI tehdä oon alkanu syömää lääkkeitä ominpäin.. ÄLKÄÄ IKINÄ TEHKÖ NIIN ! Oon syöny kohta viikon ja musta tuntuu ihan erilaiselta just nyt. Jaksan ja haluan saada aikaiseksi asioita.. Kuten salilla käyminen, on jäänyt ja pahasti.. Pääsiäisen jälkeen tapaan tulevan Persona Trainerin ja eiköhän se tästä. Mun pitäis osata nauttia täysillä siitä mitä mulla on.. 

Viime viikolla mun H&M paketti tupsahti !
pari uutta rytkyä ja yksi murullekkin ;)




college paita 

treeni paita

pikku piristystä uni asuihin

murulle kesä paita





Mun työharjoittelun näyttö viikot ovat nyt takana ja sain Kiitettävän 3:sen ! Oon erittäin tyytyväinen itseeni :) 
xoxo Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti