perjantai 16. marraskuuta 2012

elämä ihan persiistä

Moikka ! On taas  vierähtäny tovi ku oon kirjottanu.. Johtuu ihan tosta työssäoppimis paikasta.. Mun piti viikonloppuna kirjottaa ja laittaa kuvia.. Mutta se nyt on jäänyt. T'll' hetkellä elämä on ihan perseestä.. Koska duuni mitä oon tehny ei ole mun juttu.. Maanantaina on käynti koululla ja aijonki sanoa, että keskeytän työssäoppimisen.. Mitään erikoista ei oo tapahtunu sen kummemmin..Asunnoista ei ole kuulunut mitään, mikä ressaakin ihan perkeleesti.. Luna kasvaa hurjaa vauhtia. Sillä on ollu masu vähän sekasin, mutta ihan normaalia.. Koitan tässä just kirjottaa tätä tekstiä, mutta luna makaa mun sylissä ja kirjottaminen hitusen hankalaa.. Luna on oppinu jo hyppäämään sohvalle sekä rappuset ylös ja alas, ylpeä omistaja <3

Muistelin just, että tasan vuosi siitä, kun lähdin lappiin au pariksi, pitäääki tehä siitä postaus viikonlopun jälkee ! Tästä viikonlopusta tulee erilainen... Puol kuuden aikaa startataan kohti tamperetta..Lähdetään äidin kanssa juhlimaan lapin neitokaisen polttareita.. mahtaa olla reissu.. Mitesr x ja Luna jää pitämään taloa pystyssä... Ei mulla muuta.. palataaan meibi maanantaina !

xoxo Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti