lauantai 3. marraskuuta 2012

diipa daapaa

Hellurei ja hellät tunteen. Onpahan ollu taas viikko.. Kiirettä pitäny. En ooo puuhaillu mitään erikoista, kotona  nököttäny ja lukenu tenttiin. Mulla oli eilen englannin suullinen tentti ja repäsin siitä H2, eli toisiks parhaimman. Mun enkku peruskoulun päästötodistuksessa oli 5, jotenka toi numeron saaminen oli mulle haaste. Oon tosi huono kielissä ja niiden puhumisessa, mutta nyt olin päättäny onnistuvani :) 

Mulla on nyt vapaa viikonloppu "kotiäidin" roolista, tarkoitan siis sitä, että miesystäväni lapsi ei ole meillä hoidossa koko viikonloppuun, jotenka ei tarvitse hellan edessä hirveesti heilua. Jotenka päätin rentoutua. Miesystäväni lähti työpaikan pippaloihin ja pyysin erään ystäväni jasun kyläilee. Paisteltii pihvii ja tehtii salaatti + 3pulloa viiniä.. Muistan sanoneeni jasulle, että ei me niistä humalaan mennä, mut kappas kepposta, kyllä me vähän ainaki humalassa oltii.Myöhemmin illalla mamma ja täti tuli käymään kylässä, kateltii töllöö ja mutsi otti viinipänikän mukaa :D Oli ihan super hauskaa ! (Mamma oli nähny jasun viimeks 3 vuotta sitte.. ) Nyt soviittinki, että jasun kanssa aletaan pitämään enemmän yhteyttä ja istumaan iltaa useemminki.




Näs <3 

Luna 
Tänäää ajattelin olla ihan vaan kotosalla ja väsätä koulu hommia. Inkan pitäisi tulla käväsemään kahvilla ja tekemässä tupa tarkastus tähän meijän asuntoo.

xoxo Hanna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti