maanantai 3. marraskuuta 2014

I`m BACK !

Moikka ! Mä täällä taas, pitkän ajan jälkeen. Mitäs sinne ruudun toiselle puolelle kuuluu !? Miten teidän syksy on menny ? Mä voisin kertoa lyhyesti omastani.. Hmm. mistähän sitä alottaisi. Töissä oon viihtyny ja siellä mun päivät meneekin.  Muutettiin lokakuun alussa uuteen kotiin ! Ollaan viihdytty täällä tosi hyvin. Ajattelin tehdä asunto postauksen ! 

Vähän esimakua kodistamme : 


Meille syntyi 28.10.2014 kuusi kappaletta tälläisiä pieniä rääpäleitä ! Synnytys kesti pitkään ja viimenen pentu jäi synnytyskanavaan jumiin, jotenka kiireellä eläinlääkäriin leikkaukseen. Kaikki pennut selvisi hengissä ja Luna voi hyvin. Voisin tehä pennuistakin oman postuaksen. 


Mä oon edelleen pieni ja pyöreä lihapulla ! ;D hahah, mutta kyllä se tästä. Nyt ei oo kauheesti ollu aikaa kuntosalilla ravata, kun pentuja pitää päivystää... Oon alkanu miettimään, että pitäiskö mun kirjottaa joka päivän ohjelma aina valmiiksi, jos sillon saisin jotain aikaiseksi.. Koska usein jään sänkyyn makaamaan.... 



Mutta eipä mulla oikeen muuta kerrottavaa oo ! Koitan nyt alkaa panostamaan tähän oikein kunnolla... moneskohan kerta tää on kun sanon ton saman lauseen.. Noh, jahka tästä.. 

Puss
hanna 
xoxo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti