perjantai 7. maaliskuuta 2014

sick.sick.sick....

Moikka! Kolmen päivän vapaat kohta takana ja edelleen kipeenä.. harmittaa ihan sikana, koska meijän piti käydä salilla ja uimassa... 

Oon maanu mun vauvojen kanssa sohvalla katsoen serranon perhettä.. en muistanutkaa, että olin hommannut kauden viimeisimmät jaksot. Oon itkee vollotanu ja nauranu ihan sikana,tää on vaa niin mun lemppari sarja ;D kämppä näyttää pultasareiden majatalolta... en jaksa..

Huomenna mulla alkaa 7 päivän työ putki ja meidän myymälä menee remonttiin maanantaina.. kestää 3 päivää vaan... jotenka oon töissä aamusta iltaa, mua se ei kyllä haittaa. Koska vaihtelu virkistää.

Sen takia tänään pitäs ryhdistäyttä ja laittaa ittesä kuntoo... saunaan lämmittelemään ja suihkuun istumaa..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti